Pimp My Profile

Saturday, May 7, 2011

Selamat Hari Mak Aku!!!!

post by::: ♥ºmY­­­¯hEaRt^miNd-sOuLº♥

_assalamualaikum_


Date : 08 May 2011

Time : 2.20am

hye guys.. morning… hihhi..

memula nk ucap SELAMAT HARI IBU kpd semua wanita2 dan ibu2 atau bakal ibu2 di luar sana~!!! Hari ini hari untuk pengiktirafan kepada sume2 ibu kat dunia~!! N sbnrnya x sume negara smbut sama tarikhnya.. Mcm Malaysia, kita akn smbut AHAD MINGGU KE-2 bulan JUNE!! So maknanya jatuh pada hari ini!

Let we talk bout my supermom! Wahhhh.. ♥ ♥

My mom name is Zakiroh HAssan.. She’s born on 17th August at Bukit Mertajam, P. Pinang! Erm. what else? Ok age? xyah mention kot… 40++!! Ok admit! ramai ckp my mom sgt cantek! (sbnrnya mak sndiri pon kdg2 ckp dia cantek! layankan sajo~!!!) lol ^___^

Untuk post kali nih … Ayong nak ucap SELAMAT HARI MAK kat mak.. Terima kasih untuk segala-galanya & mendidik ayong sampai tahap nih!

Ayong nak ucap terima kasih untuk

1 - mak teman ayong p skolah tadika dulu2 smpai blk skolah.. Dgn mengandung lagi.. Hurm…. Ada 1 hari tuh, mak nk nyakat.. dia p nyorok balik dinding bg aku x nmpk.. Nahhhhh!! Tgh dok blajaq aku nanes smpai terkencing kat skirt! huhuhu… Sian pembantu situ kene lap.. Sorry…. ( pastu smpai la nih dok kene bhn! HUH!!!! )

2- wat kan susu dlm botoi lps balik skolah… N sebelum tidoq jugak! ngeh ngeh ngeh!

3- masa kecik2 dulu abah bawak balik ketam beberapa ekoq.. Lps tuh.. abah letak kat dlm besen… Nak jd crita aku blk skola, masuk dapuq cri makanan.. Ternampak la ketam.. Ala umoq 6thn, reti apa sgt.. Aku pon p la cuit2 sekoq ketam nih! Skali dia lompat kuaq besen mai kejaq aku! Mak dgq aku dok jerit, dia lari mai tangkap ketam tuh! TERIMA KASIH MAK KERANA MENYELAMATKAN AYONG DR RAKSASA KETAM TUH!!!!( bodo ketam tuh! smpai la aku fobia ngn ketam )

4- hehehe.. hat nih best! Mak slalu bg loan kalu terdesak masa dulu2… weeeeeee……………

5- Kalu nk p camping atau aktiviti luaq skolah….. Kene mintak kebenaran parent! Sah2 kene adap abah yg bengis.. Oleh itu, aku mengambil inisiatif lain dgn menyuruh mak pujuk abah kalu agak2 mood abah x baik! CARE la….

6- Kalu result test/ exam ader yg agak2 bwh 70… HARUSLAH omak den yg tanda! Bukan abah!! WWEeeeeeeeeeeeeeeeeee…..

7- TQ gak kat mak psl slalu pukul aku coz nk ajaq aku.. Slalu kene tibai ngn hanger. Smpai patah2 hanger kat umah.. dan mak jugaka der inisiatif lain dgn memukul aku dgn tali pinggang abah! Perghhh…… X sebulan skali lak kan abah beli belt baru psl belt dia manjang hancur. Mak dok pukul meja nak gertak kami adik bradik!

8- Mak slalu tlg wat SAINS homework! TQ ^____^

9- mak ajaq iron baju.. Byk gak la ‘tanda lahir’ kat tgn lps iron baju sndiri!

10- Mak ajaq masak!! ngeh ngeh ngeh!! Mak rajin msk cookies… N baked a cake… psl tuh kot yg turunnya hobi tuh kat aku!

11- apa lagi xtau.. penat nk tidoq la…

Anyway,… AYONG nak gtau yg ayong syg mak sgt2!!!! Muahhhhh!!!!! Thnx 4 everything n pls be with me.. n scold me if i do sumtin wrong.. Coz im still ur lil girl that need ur attention… Muuahhhh!!!

No comments:

Mind Theraphy - feed me!

free counters
Twitter Bird Gadget