Pimp My Profile

Thursday, April 21, 2011

M.E.S.E.J

post by::: ♥ºmY­­­¯hEaRt^miNd-sOuLº♥

_assalamualaikum_

saya terima a 'letter' from _____..

"im so sorry.. muuahhh.. knp sy sgt takut? knp sy dijadikan sy? knp di abukan saya dan sy bukan dia? knp saya x sama? knp hny saya dpt mendengar suara dlm fikiran nih.. knp bukan dia? knp sy diciptakan utk merasa kesakitan ini.. apa salah saya? knp saya adalah sy? mata terpejam.. mengharapkan suara di dlm fikiran seseorg yg dpt menemani bila saya berbisik di dlm hati.... tapi hanya mimpi.... hanya saya.. seorang dlm kesunyian minda... berdiri di tengah kegelapan menunggu sesuatu.. yang hanya ilusi....

xtahu nk ckp perasaan ini.. daddy ilang pengangan terlalu lama.. daddy terlalu byk berfikir.. smpai melampaui batas... Maa.. tolong jadi cahaya.. Tlg jgn berhenti bercahaya.... Sebab perjalanan masih jauh....

hati nih sgt pedih... menangis dlm hati...

Maa...
cinta ini hanya satu.. hati ini hanya satu... Permintaan daddy cuma satu... Daddy merayu... Tlg cintai daddy sepenuh hati... Sebab satu nih je yg tinggal....

Maaf mlm nih daddy sgt beremosi.."

I LOVE YOU, MY LOVE.. MUUAHHHH....!

No comments:

Mind Theraphy - feed me!

free counters
Twitter Bird Gadget