Pimp My Profile

Friday, November 5, 2010

Tadaaaaaaaaa....!! Bodohnya aku!!!

post by::: ♥ºmY­­­¯hEaRt^miNd-sOuLº♥

_assalamualaikum_

hye guys.. lama kan aku x lepak kat blog aku nih...!!! hihihi.. quite bz..... ok hows my life? ok la... xda apa2 perubahan kecuali perubahan rakan/ sahabat baik aku! sapa dia?? xpa la.. pggil je dia 'E'.. hihihihi.. sapa itu? lu pk la sndiri!!!

ok pembukaan berita!

Arituh aku mls nk buka gmail memandangkan internet mcm haram.. aku msg la sahabat aku nih..... "E, ko keje kul wape?".. dan jawapan dr dia... TARAAAAAAAAAAA..... Dia x reply! hahaha.. xpa xpa.... so memandangkan lagi.. aku ader kredit yg sgt byk.. aku pon telefon la SAHABAT aku nih!

"Hello.,.. E, ko keje kul wape?".. Dia "erm... hehehehe........." PAPPPP!!! Suara ppuan mencarot2 kat aku jelas kedengaran di telinga aku!!!! Owh BETINA GARIT itu telah merampas telefon dr sahabat aku nih dr tgn dia..... Dan seterusnya dia memaki hamun aku... Reaksi aku? HARUSLAH tercengang!!! Kimak mana x nya! aku yg x tahu apa, tetiba kene maki hamon... Tak macam HARAM JADAH pulak kan!!!!!

Rangkap seterusnya.....
Aku ingt sahabat aku nih memain... saja nk cuakkan aku.. Psl kalu bnd tuh happen xkan kwn aku smpai hati biar gf dia maki hamun aku kan?? Aku pon call la skali lagi...... "Hell........." (hello pon x abeh sebut nih!)... terdgr suara ppuan td angkat tepon dgn memanggil aku PEREMPUAN MURAHAN & BETINA GATAL!!! lol...... -_-" pehal plak kan???!!!! so aku mcm x puas ati.. aku berkeras nak ckp ngn sahabat aku nih (KUNUNNYA!)... Last2 ppuan tuh letak tepon........ aku pndg Abg Mir kat sebelah smbil bergenang air mata ku... Abg mir kata "dia x da kat kl.. dia kat sarawak!" apa reaksi ku? TERKEJUT!!! Bila masa dia g sana.. knp dia x ckp pape pon??? aku x puas ati...... dgn air mata bercucuran setelah dimaki hamun dan dipanggil ppuan murah.. aku pon..........

Last rangkap!
aku call smula.. buat kali terakhir... dan selepas panggilan tuh diangkat, aku tersenyum :-) owh suara sahabat aku! rupanya dia saja nk kenekan dan cuakkan aku..... aku pon ckp la "Hello E... awak keje kul wape? ko kat sarawak ngn sapa? knp x bgtahu?"..... Dan SAHABAT aku hanya KETAWA! motif ko ketawa.... Dan aku dgr suara betina garit td ketawa jugak! owh DAMN!!!!! Mmg sahabat aku dan betina tuh kenekan aku!!! Dan waktu aku hny mampu menghela nafas!!! Sahabat ku, nih ke balasan yg aku dpt???

rangkap last gak... td 2nd last.. mls nk ubah ayat!

Ko sggup biar betina yg ko anggap mulia kununnya gf ko memaki hamun aku; sahabat ku waktuh ko susah senang, waktu ko sedih. gembira.. aku sntiasa ada ngn ko..ko x lalu mkn, aku wat2 story kata lapo.. pdhal aku kenyang.. aku ajak kamu mkn... supaya terisi peru kamu... masa kamu bru break ngn janda kamu.. aku sntiasa ada kat kamu.. waktu tuh kamu down sgt.. dan aku takut kamu wat bnd x betol.. yg ley rosakkan kamu... atau yg ley jd kes polis..aku la yg sntiasa ada ngn kamu... bdk2 mengata aku mcm2 aku biar je.. psl aku x pentingkan diri aku sndiri... aku xnak psl nk jaga nama aku, xnak org ngata psl aku, last2 kamu yg susah.. aku pentingkan persahabatan dr nama aku sndiri.. tapi apa aku dpr? maki hamun??? WOW!!! Best x umai? Owh best sgt2!!! hahahaha.. Bodohnya aku!

penutup!
mcm biasa... semoga bahagia..semoga betina tuh x tinggalkan kamu waktu kamu susah... semoga dia sntiasa ada dgn kamu.. sentiasa sediakan telinga dia utk dgr celoteh kamu, cerita kamu, masalah kamu... dan smoga dia sntiasa sediakan mulutnya utk memberi nasihat kpd kamu, meredakan mrh kamu, meluahkan rasa cinta kat kamu dan meluahkan ungkapan2/ perkataan2 yg sdp didengar! dan smoga dia sediakan mata utk melihat kamu sntiasa bahagia di samping dia..... dgn jaga kesihatan kamu... mkn minum kamu... dan semoga lps nih kamu jgn wat kat sesapa mcm kamu wat kat aku.. sakit kamu tahu x?? aminnnnn... dan jgn lupa blaja mcm mana nak hargai sahabat dan menghormati sahabat.... n ajarlah betina tuh jd ppuan & seterusnya menghormati kamu......

cara dia amik telefon kamu.. sgt2 x beradab! dan biadap! hp bf aku pon aku x penah sentuh nak tgk msg2 atau apa2 pon.. dia ley wat apa dia nak... dia nk tgk tetek betina lain ke... apa ke.. tgk la.. slagi tahu batas, aku izinkan.... dan aku x penah nak kaco HAK PERIBADI dia...... ALO... bru bf-gf kot... nnti korg jd laki bini mcm mana la kan? alahai...... sedihnya hidup kamu waktuh tuh.. dan layak bunuh diri je kamu tuh =)) hahahahhaha...... keji sial BINI kamu tuh... xda PEREMPUAN SENONOH sikit ke sahabat oi??? (sahabat ke?) hahahahaa.. PERGI MAMPOS NGN SAHABAT TUH!!! hahhaha.. sahabat JUBO kamu!! KWN pungkoq hang! hahahaha. KEJI la kamu!

maaf aku xley nk jd sahabat kamu.. aku kene buang kamu terus.. psl apa kamu wat arituh cukup wat hati aku terluka! xpa.. as ur gf wish! aku xkan kaco kamu.. num tepon kamu pon aku dh delete... aku dh remove kamu kat fb. aku dah remove kamu trus dlm idup aku.. cuma tmpt keje je x ley.. tggu la.. slagi aku dpt thn, aku tahan. aku x tahan, aku blah dr situ.... hbs cita :-) tp hopefully jadual x sama.. so xder aku bertembung ngn kamu dan seterusnya sakit hati.. huhuhuhu.....


Bodohnya aku syg kamu! Boodhnya aku ada dgn kamu waktuh susah dulu..Bodohnya aku jg mkn/ minum kamu.. bodohnya aku jaga persahabatan kita.. bodohnya aku percaya kamu sahabat aku. Bodohnya aku buat baik dgn kamu.. Dan yg PALING BODOH SGT2!!!! BODOHNYA AKU ANGGAP KAMU SAHABAT AKU!!!!!! BODOH SIALLLLL!!!!!!!

aku memang bodoh.. yea dokkkkkkkk??? hehehehehe..

TY utk Inchek Mohammad Shahirudin bin Ismail krn sudi gelakkan aku dan ketawakan aku waktuh aku berduka n sggup dtg kl dan happy kan aku :-) dan plg aku terkilan... kamu sggup redah kl nih yg kamu x tahu jln lgsung!! (totally lost yer bila dia kat kl!) n kamu sggup jmput aku kat opis.... gelak2.. ketawa2.... dan kamu blk pd 1pm esoknya.. pdhal kamu nk naik kapal pukul 3pm!!! owhhhhhhh!!!! WTF!!! kamu sggup susah payah demi sorg sahabat yg tgh berduka? nice huh? TY babe!!!! LOVE U! MISS U!!! TY so much!!!! hehehehe.. ty sgt2!!!

Daa..........~!!!

No comments:

Mind Theraphy - feed me!

free counters
Twitter Bird Gadget