Pimp My Profile

Wednesday, October 20, 2010

Owh LELAKI JOYAH!

post by::: ♥ºmY­­­¯hEaRt^miNd-sOuLº♥

_assalamualaikum_

Haaaa... interesting x tajuknya??? hahahahaha........ Ini tajuk khas utk lelaki2 JOYAH kat luar sana..... Hah??? LELAKI JOYAH??? Xtau ke apa maknanya??? MAK JOYAH tau x maknanya?? HAaaaa.... LELAKI JOYAH sama la!!! Xtau jugak? meh sini aku nk terangkan.. take note yer... kang lupa lak =)) lelaki JOYAH nih, lelaki yg mulut cm BUNTOT AYAM.... Perghh.. Kemut2 x abeh2..... Haaaa.. tu la dia! Laki yg mulut cm lahanat.. xtau nk jaga.. Main ikut dan dia je lepas.. Ala2 BERAK2 atas SURAT KHABAR pastu campak kat luar tingkap... xpon kat halaman jiran... Lebey kurang la.. phm??

Haaaa.. nih aku nk story siikit... mengenai mamat yg xbrapa nk best.. Tp FEELING2 best..... Dia la yg feeling2 best sorg.. Aku tgk xder la best mana pon.... Mulut mcm lahanat gak.... Perangai apatah lagi.. Bajet hebat la kunun.. KONONNYA.. Take note kat situ yer.. KONONNYA!! hahahaha.......

nak tau apa dia wat..... haaaaaaaa.. dia nih mmg x penah rapat ngn aku pon dr dulu smpai la nih.. dr sekolah smpai la ke tua nih!! ( tua ke? owh suda tentu tidak... grand lagi wokey....! if nt x der r bersepah laki nk kat aku )....... Haaaaaaa.. baliks meula kpd ceritanya... Mamat nih biar la aku kenalkan sebagai MR A.. Senang sikit..... Kang bg trus mr K la apa la.. serabut lak kan.. Ok Mr A.. Apa dia wat kat aku??? Haaaaa.. dia x penah rapat pon ngn aku.. Tp xtau la mana dpt cite dia g canang kat bdk2 kata aku nih aku tuh.. dia hasut bdk2 x yah kawan ngn aku...

Haaaaaa.. Apa motifnya di situ.. Owh sy tahu.. KERANA SAYA LEBEY HEBAT DR DIA!!!!! Dan dia sgt2 iri hati dgn aku. psl tuh la dia wat cmtuh.. kannnnnn.. hahahahaha betol x? mesti la betol =)) hahahaha........ oh sgguh menyedihkan =)) hahahahaha....

ok ini pesanan utk ko yer lelaki joyah yg x brapa nk best.......... Cukup2 la tu jaga tepi kain aku...... Alahai.. Mcm bdk2... Ko nyalak mcm la ko hebat sgt!!! Hahahaha.. Pity u!! Diri sndiri pon terhoyong hayang.. Ada hati nk jg tepi kain aku!! Owh.. kalu ko xley tgk aku bahagia.. ADER AKU KISAH????? Keji la ko!! Dan juga busuk hatoi.. Listen!! Ko tuh xder la seBAGUS mana pon...... Habok sjao lebey!!! ITS SO PATHETIC dude!!! owh.. pity u! lalalalala.. Dah BERAMBUS ko sekarang...
Xpyh dh nak sibuk2......... Diri sndiri pon x terjaga!! SEDIH dan KEJI la ko!

Ok??? 4 those yg cuma jd pak turut ikut je ckp laki nih, gasak korg la.... jd lah BALACI dia =)) Dia dh la hina & keji.. Korg jd BALACI dia..Super duper triple HINA & KEJI lg korg =)) kakakaka...
Otak ada tuhan bg p letak kat lutut.. Elok la tuh.. hahahaa

Daaaaaaaaaaaaaaaa::::::-

No comments:

Mind Theraphy - feed me!

Twitter Bird Gadget