Pimp My Profile

Monday, October 4, 2010

sedih la ko!

post by::: ♥ºmY­­­¯hEaRt^miNd-sOuLº♥

_assalamualaikum_

currently mood : ♥ ♥ ♥

ok apa mau post.. haaaa...... ader bnda yg tertarik perhatian aku arinih!!

td tghari g taman melawati.... naik LRT dr KL Sentral ke Wangsa Maju LRT. Seperti biasa la kan.. Public transport katakan... Mmmg penuh.. Then agak2 lg 3-4station smpai ke Wangsa Maju LRT, kitaorg dpt la tmpt duduk nih.. Hurm...

Bila smpai kat 1 station nih... terjadilah kejadian yg sgt mejelikkan!!!! 1 kapel. org tua ah.... Husband & wife masuk.. N ader 1 tmpt duduk dpn aku. yg wife nih nk bg lak husband dia duduk.. looks like husbnd dia x sht.. Bila husband dia tgh jalan nak g tnpt duduk tuh (agak perlahan perjalanannya)..... tetiba ada 1 ppuan agak muda.. dlm early 30's, masuk2 lrt trus duduk kat tmpat pkcik tuh. pdhal makcik td dh berdiri dh sebelah tmpt duduk tuh nk bg ruang pakcik td duduk.. TERKEDU aku sekejap tgk 'drama' tuh! Perghhhhhhhhhhhhh!!! Sgt tal bertimbang rasa yer.. Makcik tuh pndg je ppuan tuh x terkata apa... aku ngn ee trus bgn serentak tnpa kata apa2 n suh kapel td duduk... so kitaorg berdiri la sepanjang perjalanan walaupon kaki aku sakit psl kasut tumit tggi...

sepanjang perjalanan aku pndg je ppuan biadap tuh.. tertanya2 mcm mana dia ley smpai hati mcm tuh.. huhuhu..... sedey! sgt keji...!!!

huh!!!!!!!!! smpai skrg aku x puas ati... huhuhuhu,..

bank nih bila nak call aku nih!!! penat la naik public transport!!! huh!

No comments:

Mind Theraphy - feed me!

free counters
Twitter Bird Gadget