Pimp My Profile

Thursday, November 11, 2010

f.u.c.k. OFF!

post by::: ♥ºmY­­­¯hEaRt^miNd-sOuLº♥

_assalamualaikum_

copy paste from my chat box at FB... Between me and my ex bf cousin yg x brapa nk guna!

[Wan Zulkifli] 9:40am
hai

[You] 9:41am
hi

[Wan Zulkifli] 9:42am
bukan awek jera ke nim

[You] 9:48am
jgn sebut nama dia
sy x kenal
jera sapa?

[Wan Zulkifli] 9:52am
dh bkpe jera kabo nim awek ye
nk dapatkan kepastian je

[You] 9:52am
bila dia ckp?

[Wan Zulkifli] 9:52am
sori la neh

[You] 9:52am
jera sapa?
knl pon x

[Wan Zulkifli] 9:53am
betul ke tak kenal nim
serius?

[You] 9:53am
dh tu?

[Wan Zulkifli] 9:54am
nape plk tye gtu

[You] 9:54am
jera sapa

[Wan Zulkifli] 9:55am
azrai5755

[You] 9:55am
sapa tuh?

[Wan Zulkifli] 9:56am
tipula awk

[You] 9:56am
apa?

[Wan Zulkifli] 9:58am
azrai tuh sapa
ckp baik2

[You] 9:58am
azrai tuh kwn awak kan?
tny sy watpe
haish!

[Wan Zulkifli] 9:58am
bukan

[You] 9:58am
apa yg bukan?

[Wan Zulkifli] 9:59am
nk kepastian je
bkpe susah ngt nk kabo
ye pakwe awk kan?

[You] 9:59am
kn dia dh nak nikah
mg tny aku watpe =)=)
g la tny yer

[Wan Zulkifli] 10:06am
wt bahase lagu tuh
kite beraluh nim

[You] 10:09am
??

[Wan Zulkifli] 10:10am
dh tye awk
jwb ah molek

[You] 10:10am
sy xkenal dia

[Wan Zulkifli] 10:10am
bkpe sapa jd dok kenal tuh

[You] 10:11am
mana sy tau
mmg sy x kenal la

[Wan Zulkifli] 10:11am
bkpe dok kenal?
dok kenal setelah kene tipu ke?

[You] 10:11am
tipu?
kenal pon x nk tipu mcm mana
hahahaha
sedey la ko!

[Wan Zulkifli] 10:12am
serius
tekanan ke wane nim?

[You] 10:12am
apa?
mslhnya aku ckp aku x kenal dia

[Wan Zulkifli] 10:13am
ce kabo molek

[You] 10:13am
yg nk msg2 tny lg napa :))

[Wan Zulkifli] 10:13am
nk tye samada
betul ke dok

[You] 10:13am
kan kata x
apa la awak nih
sy dh gtau x.. kenal pon x
mcm mana nk jd gf
apa la :))
kakakakakakakaa

[Wan Zulkifli] 10:14am
sy fhm perasaan awk
bykkan bersabar neh

[You] 10:14am
apa yg awak phm?
sabar apa lak nih?

[Wan Zulkifli] 10:15am
sy thu dlm awk keadaan strees nim
sabar neh
bykkan bersabar
sabar itu sebahgian dari iman

[You] 10:16am
strees?
hahahahhaa
klaka dgr :):)
kenal pon x tetiba nk suh sabar la apa jadah
apa itu?
gagagaga

[Wan Zulkifli] 10:17am
sabai umai
umai kne kuat
neh

[You] 10:17am
kuat apa lak nih?
uwaaaaaaaaaaaa
x phm la apa awak ckp :((

[Wan Zulkifli] 10:18am
kadang2 mari mikir nyaknye gk
tp sabarla neh

[You] 10:18am
ko suh aku sabar apa nih?
x phm la

[Wan Zulkifli] 10:18am
jgn tekanan
rilek je

[You] 10:18am
tekanan apa nya
aku tny ko suh aku sabar psl apa?
xder ape2 pon yg kaco jiwa aku skrg

[Wan Zulkifli] 10:19am
sabarlah
umai fhm dok makne sabar?

[You] 10:19am
gila la ko!
hahah ko pon aku x kenal :):)
ntah mana dtg pastu tny psl jera pstu suh aku sabar
x phm aku ngn ko nih!
dh la aku nk remove ko dr fren........ pening aku ngn ko!
aku pon x kenal ko..apatah lg jera

[Wan Zulkifli] 10:20am
wakkakakakakaka=))
base bdo
kene tipu hidup2=))
wakkakakakakakakaka=))

[You] 10:20am
3
2
1
byeeeeeeee



----> pesanan dr umai the thinker....

salam der.. lu dgr sini der.... aku dh xder pape ngn AZRAI.. lg skali aku pesan.. aku dh xder pape ngn AZRAI.. x pyh nak hanjeng2 kan aku!!! kalu ko rasa ko ley psiko kan aku, sorry der.. lu x sehebat aku! hahahaha......

Utk Reza Azrai... haaa.. der... lu kan.. xpyh nak bangga2 sgt.. xpyh nak berlagak lebey2.. lu takat nk sembang kosong ngn aku.. mmg aku x pandang! wa terima lu pun psl hati lu.. bukan harta.. lgpon lu ader ke harta?? takat myvi SE lu beli cash tuh je.. harta ke tuh? oi.. dgr sini.. aku xcident psl ko, aku asma psl ko.. aku dgn dada berbalut lari dr hosp psl kesian kat ko xder wet mkn... aku g cc naik bas.. nk trf duit ke ko! ader ko ckp terima kasih?? xder!!! ader aku ungkit??? ko tipu aku idup2.... sabit ko kantoi je ngn aku... nsb instict aku kuat.. kalu x ntah wape lama aku kene tipu kn ko! haram! ko amik la wet aku tuh... suka ati la.. mls aku nk mikir.... duit... apa ada hal....

for both of u! ley x stop kaco aku?? atau pm aku ke apa ke?? semak la korg! serabut pale aku! dh abeh, abeh la.. nih dh break sibuk2 nk msg tny aku sapa la..apa jadi la. pdhal ko sndiri tahu psl ape kot! dh tuh nk hanjeng2 kan aku.. alahai... hanjeng kan la.. ader aku kisah?? yg aku tahu, idup korg lebey menyedihkan dr aku.. psl aku sikit pon x menggila bila korg wat kat aku mcm2.. wa steady lg der!! hahahaha.... nmpk luaran lembut beb! lu xtau wa sapa.... takat hal nih lu nk wa nanes... mmg x la!!! wa cuma akan tunduk, cium tgn mak pak n org yg wa hormat je!!!! xder masa nk tunduk kat korg yg keji nih! psl aku x sekeji korg! korg tekanan kan sekrg psl aku x meroyan?? ko wat cite mcm2 kan? aku dh gtau...... aku idup ngn dunia aku! This is me! N all about me... Everyone else can FUCK OFF!! Aku xkan jd bodoh asik nk pk psl mulut org!! aku xnak jd MAYAT HIDUP! Asik peduli mulut org! x berbaloi utk korg! Tp aku sggup jd MAYAT HIDUP/ BALACI hny utk mak pak aku atau my future husband! tuh je~!! 3org yg aku sggup turunkan maruah aku demi kebahagiaan dorg! bukan binatang keji mcm korg! CLEAR???

sorry terserlah manner aku yg sgt kuang ajar lam nih! psl aku benci.. dgr nama korg pon aku jijik! Tuhan amanahkan lelaki utk menjaga ppuan. BUkan sakitkan ppuan! + mood xder n yesterday is my bad day!!

miss 'my fairytale story'!!!! eh dh la! nk g masak! bye salam!

No comments:

Mind Theraphy - feed me!

free counters
Twitter Bird Gadget