Pimp My Profile

Monday, November 29, 2010

kisah CINTA

post by::: ♥ºmY­­­¯hEaRt^miNd-sOuLº♥

_assalamualaikum_

hurm........ cinta? apa itu? hurm..... i love him! love him so much!

ok jom cerita ttg cinta...... cinta seorang perempuan yg sgt mencintai cinta dia.....

cinta pertama :

Perkenalan di chat room sebuah stesen radio yg sgt popular...... huhuhu... Nama??? Owh..... Mohammad Faizal bin Mohd Tahir. Age? 6years older than me.... He's studying at Egypt.... Sethn setgh kapel x penah jumpa... Cuma berbalas email!! Can u imagine that? Owh damn nice waktu tuh! Rindu sgt hebat!! sgt tebal!! Sgt menggunung dr Gunung everest.. Sgt besar dr lautan... Sgt hebat dr halilintar..... (sgt jiwang huh? hahahahaha)

Msuk thn ke2.. Dia balik Malaysia..... Trun je dr KLIA, trus dtg ke TTDi utk jmp aku! Smpai dpn pintu umah dia teragak2 utk call aku atau x...... Malu katanya... Last2 tlg call bg pihak dia.... ( comel sgt abg! hehehehehe). Then??? 10 minit perbualan psl dia kene balik bangsar. family dia dh tggu.. Owh sgt2 terubat rindu dendam yg terbuku dan menggunung sewaktuh tuh! heehehhe..... Kali ke2 jmpa??? Kat Mid Valley.. Terserempak ngn dia waktu shooping ngn mak abah! Perasaan? Rasa nk peluk. hahahaha... Lps tuh dia arrange utk perjumpaan betol2.... Owh... sgt hebat perasaan saya! Tp syg, x sampai 20minit jmpa.............. Dia tinggalkan saya selama-lamanya! Dan dia menghembus nafas terakhir di riba saya dgn ucapan yg terakhir " syg jgn risau... Abang x tinggalkan syg. Abg sntiasa ada dgn sayang... Sayang sayang sgt2.... Jaga diri baik2.... Nnti abg balik k?"........... (ok dfine air mata dh meleley!!!! damn it!!) Abg sentiasa hidup di hati saya! x penah luput wlaupon setelah 7thn!!!

Cinta ke2 :

hurm.......... bercinta sbb apa yer? owh yer... abg kwn baik sy kwn dia... org dia.... sgt sgt hebat!! x tumpah mcm arwah~!!!! Nama? Mohd Rizam bin Che Beson......kejap je ngn dia.. psl saya dump dia tanpa sebab!! 3thn sy x contact dia... and slpas 2thn... sy call nk wish happy birthday... dia terkedu dgr suara saya.... x sangka aku dtg balik..... tp dia dh berpunya.. hurm.. sehinggalah sekarang....... n he admitted... sayang x penah kurang.. still ada smpai skg... still feel the love when he heard my voice... so sy amik langkah utk x contact dia since dia pon dh ader gf takut lak ganggu hubungan org.... hurm.......... regret ke tinggalkan dia dulu? ada la sikit! LUCKY sgt2 gf dia dapat dia! huhuhu JEles!!!!

cinta ke3 :


Agak indah! Sgt susah dia nk dptkan cinta saya smpai kan nk kene bergado ngn sorg laki nih... huhuhuhu.... Nama? Amir Zairie bin Alias....... Owh sgt hebat orgnya! Dia layan saya sgt hebat! Tapi???? Hanya bertahan 4thn........ Bila ex gf dia dtg dlm idup dia.. Aku disisihkan lg skali...... cool!!!!!

dia balik lewat pagi, saya x pernah argue.. weekdays sibuk kerja.. sabtu sibuk tido smpai ke petang then spend masa ngn aku kejap je. ahad sibuk ngn kawan n kerja..... disisihkan....... tapi ader aku argue? non adooo!!!! xder seyh! aku x bising pon! aku sntiasa wat surprise kat dia... kalu bergaduh, i'll baked a cake for him..... created a 'sorry' applgse card.. huhuhuhu..... just for him! cooked for him!

tapi bila ex dia dtg.. sound aku.... sms aku. marah aku.. maki aku.... finally... saya tewas! Damn!!!! sebulan dia amik masa nk pk nk lepas kan aku ke x.. aku yg maksa dia wat kptusan lepaskan aku.... hurm.... sorry abg... dah sethn lebey bnd nih berlalu... dia masih single...... huhuhuhu.............................................................

Cinta sekarang????? Megat Fareez bin Megat Mustapha? hurmmmmmmmmmm... semuanya terpulang kat tgn dia.... macammana dia jaga hati aku n cinta aku.........
Tapi yg pasti.. for now... I REALLY2 LOVE U!!!!!!! Tapi takut kisah lama berulang kembali............ hurm........ LOVE U SO MUCH! FULL OF MY HEART!


Lepas nih kalu tewas gak.... aku nekad kuar dr Malaysia..... Fly g Australia...... Smbung blaja...... Duduk sana trus ke.... Mls la nk bercinta dah! Hati tertutup...... Fareez is d last person.... hurm.......................



Apa ada dengan CINTA????? Apa itu CINTA? Kenapa kene berCINTA? Mengapa ada CINTA? Bagaimana nak berCINTA? CINTA!!!!!! Ajarkan saya berCINTA boleh????? Saya nak berCINTA. Tapi xnak kejap2.. Nak smpai akhir hayat! huhuhuhU!!!!! Pasall saya x penah BERCINTA!!! Cinta pertama, kedua dan ketiga itu bukan CINTA!! Kerana saya tewas!!! CINTA TAKKAN TEWAS SAMPAI BILA2 walau mcm2 kene hadap!!!! THATS WAT WE CALL CINTA!! Huhuhuhu...

Soalan utk yg tgh berCINTA : kalu awak bisu nnti, nk ke dia jd mulut awak? Kalu awak xder tgn nnti, nak ke dia jd tgn awak? Kalu awak xder kaki nnti, nak ke dia jd kaki awak? kalu awak buta nnti, nak ke dia jd mata awak? kalu awak xley cri rezeki, nak ke dia tlg bantingkan kederat dia utk bg mkn awak? kalu ada 1 jwpn TAK atau TERAGAK2 nk jwb, oh sila TINGGALkan dia krn itu bukan CINTA ANDA! - Written by ME

adios amigos~

daddy, would u be my CINTA or not?






No comments:

Mind Theraphy - feed me!

free counters
Twitter Bird Gadget