Pimp My Profile

Saturday, February 13, 2010

nyanyi~!!!!

post by::: ♥ºmY­­­¯hEaRt^miNd-sOuLº♥

_assalamualaikum_

Now playing ::: Chatters - JB7

mode: happy mood is actived~!

haaaaaaa.... selamat tghhari naaa.... arinih mood aku baik~!! Adeq aku yg xcdent nk blk umah~!! then aku bru lepas melalak kat room Johor7.. hahahhaha..

Aku strt msuk lik kat jb7 nih suka lak aku ngn lagu 'SAat Terakhir-ST12'.... Tq kpd encik Taq dan Encik Eri yg selalu penuhi permintaan sy.. Dorg slalu kene nyanyi lagu tuh utk sy.. kekekekke..

eh ingt bulan 3 nnti nk p Redbox la.. Nyanyi... huhuhu..

Ari tuh kan..... P lepak redbox lps bowling tournament... P ngn fifi, ina, fizz ngn sapa ntah.. hahhaa... Siap joget2 lam tuh.. Kakakakaka... sbnrnya xda apa pon nk post... Saja nk mention nama Taq ngn Eri.. kakakakkaaka.... utk Encik Lala tok sah la majuk.. kakaka sayang hangpa suma :*:*:*

Out2 lepak jb7.. Nyanyi tymeeeee~!!!!!!!!!!

No comments:

Mind Theraphy - feed me!

free counters
Twitter Bird Gadget