Pimp My Profile

Thursday, February 11, 2010

holiday tyme~!!!

post by::: ♥ºmY­­­¯hEaRt^miNd-sOuLº♥

_assalamualaikum_

[~Now playing ::: Tinggal Kenangan - Saleem~]

mode: moody~!!!!

hurm.. tgk~!! xsampai wape minit dh aku msuk lik.. kekekekekek
Eh tetiba rasa mcm nk g holiday.... Agak2 ley x tenangkan sy lps sy g holiday???

Rimas!!!
Rimas ngn org sekeliling yg suka amik kesempatan di atas keprihatinan aku~!!!!!! Argghhhhhh...... Pape ah korg nih~!!!

back blk kpd topik perbincangan~! erm.. aku rasa nk g pantai la... mcm nk g batu feringghi... lepak tepi pantai.. mlm2 dok sorg2 lyn bunyi pantai.... bunyi ombak.. bunyi air... bunyi unggas2.. nk senja lepak luar tgk matahari terbenam.. main ngn gigi air.. siyes mmg beh...

Jmp kwn2 kat Utara balik.. Ingt nk p Alor Setar jmp kak dayah gak... Nak amik pashmina aku yg beli kat Kashmir dulu...

Xsabar nya nk g.... Tyme utk sorg2~! Tenangkan diri... kembalikan Pertimbangan diri~!!! Coz i already LOST~!!!! Buat sesuatu xguna akal~!! Sabar ntah kemana! tau nk bedil saja.. Astarfirlahalazim... Truk tol aku skg nih~!!

Ok la.. Nak p tinjau otel2.. hihihi.. Salam guys :*
Sapa2 dok utara nk jmpa aku mai la... aku ada kat penang nnti... hihihi

salam~!!!

No comments:

Mind Theraphy - feed me!

free counters
Twitter Bird Gadget