Pimp My Profile

Sunday, February 14, 2010

Good Morning~!!!

post by::: ♥ºmY­­­¯hEaRt^miNd-sOuLº♥

_assalamualaikum_






hye to all... morning guys~!!! lately nih rajin yer sy lepak blog.. hurm.. apa ea yg menarik ttg semalam??





Arinih rs segar seyh~!! Bgn kul 6.45am. Then msk ns goreng. terus mandi2 g opis.. Smpai opis kul 8.10am... Hurm. permulaan ari yg baik~!!





Semalam adeq umai dh blk.. 10hari dia kat PPUM tuh.... 3ari kat ICU.. 7hari kad wad biasa.. Hurm.... balik2 td dia sgt kering.. huhuhu.... mata yg bengkak dh kurang.. dh ley nmpk la perubahan dr 2nd/3rd day dulu..... bdn dia makin kurus.. Tp tgk selera mkn dia makin menjadi seyh~!!!


Semlm bfast mam roti bakar 4keping.. lps tuh diamintak mee grg mamak. Then tghari nk kfc lak. then blk umah mam ns lg.. perghhhhhhhhhh~!!! gerun lak aku tgk.. kakakakaka





ape aku nk wat tghhari nnnti ea? hurm.. blur2.... sat nk pk.. tgk wayang?? karok?? erm.... apa mau wat? ala..keje je la... mls la lepak2 x tentu arah.. nk kene isi minyak kete. xder maknanya~!! hurm...... apa mau buattt??~!!!!!!!!!





hurmmm.... jumaat nih aku ingt nk lepak Genting ah... g ngn Kujan & lina.. Then ader yg nk ngekor.. oyeh oyeh~!! release tensen tyme hah?~!!!! then aku ingt nk wat outing group 'SuSiE' lol... huhuhuh... Tmpat mana beh hek? HUrm.... G pantai pon care gakk~!!! Then bulan 5 atau 6 aku ingt nk lepak Batu Feringghi... Zam volunteer nk jd tourist guide. huhuhu... sggup blk dr perlis, sbtu ahad kalu aku g.~!! Cool~!!! huhuhuhu....








Ape aku nk wat eh?? dan ape aku nk taip nih???? Hurm... Aku ingt nk beli kete baru la.. Nak tau kete apa??? Sat aku upload pic lam nih hek??~!!!









Haaaa.. kete nih la yg aku nak....~!!!! huhuhuh.. Might be warna grey or orange.. huhuhu...
lawa2.... hihihi.. sat2.. ader keje + xder mood nk naip~!!

daaa~!! salam__





































No comments:

Mind Theraphy - feed me!

free counters
Twitter Bird Gadget