Pimp My Profile

Sunday, February 1, 2009

Mai, Min, Mak, & Zai....


post by::: ♥ºmY­­­¯hEaRt^miNd-sOuLº♥

_assalamualaikum_

huhuhu...
mood: RINDU KAT MIN, MAK & ZAI!!!

Antara kenangan manis yang aku rindu sgt::::

* Umai rindu kat ZAI (Noor Zaitul Akmar), MIN (Siti Aminah), MAK (Nazirah)..... Mak tuh kitaorg pggil Mak coz Zai yang start dulu... Then umai n Min ikut... Pastu bdk2 kelas pon terikut kitaorg.. Last2 1 sekolah pggil dia MAK... Hahaha.... Sampai cikgu2 pon pggil MAK!!!! Sian mak....
* INgat MAK lagi.... Ayat biasa mak... "Biasa la... Anak mak kan ramai... 1 sekolah....".. Rindu kat mak... Dan Mak memang patut kitaorg pggil mak coz character dia pon mmg macam seorang mak! Kuat bebel..... Kalu dah start bercakap, MASYAALLAH... Tak berenti siak.....! Sampai kitaorg dalam kelas kena ckp "Mak jap mak... Kitaorg nak amik nafas dulu ley tak mak? Penat la tgk mak ckp x berhenti.. Mak tak penat ke?". Hahaha.... Tu la kdg2 kitaorg xnak wat jahat dpn mak coz mak akan bebel kan kitaorg xspecially kat kitaorg 3org (Mai, Min n Zai)....
* Min.... Senang nak describekan dia nih.. Agak manja.. N sebijik mcm Ella (ratu rock malaysia)... Bdk nih senyap je.... Tapi kalu dh start bukak mulut, FUHHHHH!!!!!!! Berbisa siak ayat akan kuar dr mulut dia.. Mmg bisa! Hahaha... Ingt lagi dulu dia suka sorg mamat nih... Then kitaorg bertembung ngn mamat tuh kat sebelah ko-op... Terus lemah longlai Min nih.. Hahaha... Then mamat tuh senyum kat dia.... Seriosly, korang tau? Dia terus peluk umai.. hahaha...."Mai, pegang aku mai.. Dah lemah nih.. He 'SMELL' at me..." Waktu tu aku n zai dh pening.. Mak xder masa tu.... Aku pelik.. He SMELL????!!!!! Adoyai... lembik nyer pasal sampai SMILE pon ley tertypo ckp 'SMELL'.. Aku tegur terus dia marah n gelak2... Hahaha.... Min.. Min... N min la antara kitaorg 4 org yg terpilih g National Service.... Hahaha.. Mengamuk dia bila dpt tau.. Tapi bila blk dr NS, umai tnya dia "nak g lg tak PLKN?" "nak!! mcm nak pegi lagi la..besttt!" Alahai min.......

*Hurm.... Nih pasal ZAI!!! Hitam manis... Suke aku dak nih... Minah ni wa ckp lu mmg tomboy dulu.... Ckp kasar... Fuh!!! Senang ckp dlm diri dia xder erti 'TAKUT'... Dia nih apa2 pon pakai 'LANGGAR' je... Aku mmg respek kwn aku nih.. Dan nih la kwn yg aku plg sayang coz till now still contact sama2.... Lepak sama2... Aku suka minah nih psl dia mmg BERANI.. Psl aku nih lembik sket.... Mcm min jugak la..tapi more tough then Min... Kira tgh2 la... Dgn zai nih, klu dok ngn dia mmg ponteng kelas pon aku brani walau pon aku xnak sebelum tu.. Hahaha.. Aura berani dia mmg best!!! Tapi lps abih sekolah, dia kerja ngn 'hubby aku; JERRY'.... Jerry ubah dia jd perempuan.. FuH!!!!!!! Mmg perempuan.. Dulu nk tgk dia bersopan n pakai skirt, KIRIM SALAM la....!!!! Tapi lps Jerry ubah, bukan takat skirt, siap pakai baju kebaya, lipstik n make-up siakkkkkkk!!!!! Adoyai kawan aku... Sayang giler kat ko... Ko la sahabat aku yang aku plg sayang... Sayang sgt!

* Aku rindu kat Mak, Min n Zai... Mai, Min, Mak, n Zai... 4 gigs! Hahaha... Kitaorg slalu stay-back kat sekolah.. Tapi mak takkan join kitaorg coz dia mmg kene blk awall.. so yg ader mai, min n zai... Kitaorg suka lepak kat taman menan kat mana ntah.. Dekat la ngn sekolah... 5minit jln kaki... huhhuhu... Kitaorg main buaian, jongkang-jongkit, gelongsor.. Sebijik mcm bdk2.. Beli makanan mkn kat stu.. Hahaha.... Pastu bila balik jln kaki, FUHHH!!! Xyah ckp! KECOH SIAKKKKK!!!! Dgn bersembang tak beragak2, Gelak2.. Hahaha... Pastu ader 1 mamat kat shell yg suka pakai cap merah mesti usha Min bila kitaorg lalu... Zai yang perasan.. Hahaha.. SECRET ADMIRER hek? Adoyai.... PAstu kitaorg akan lepak kat 'Restoran Penang Mari'.. N menu aku semestinya "Nasi Goreng Patayya n TEH O AIR LIMAU KURANG MANIS KURANG AIS satuuuu"... Hahaha.... Makan kat situ.. Then jalan lagi pastu kitaorg akan lepak kat 'pinggir'..... Pinggir TTDI.... Lepak situ sejam 2jam.... Dok bersila... Tangkap2 pic.. Hahaha... Adoyai... Dr situ baru berpecah blik umah masing2.... Cuma aku ngn zai akan jln kaki smpai umah aku n zai akan kene jln kaki lagi coz umah zai jauh... Tapi mmg rindu saat tuh... Bulan 12 arituh Min n Zai dtg umah Mai.. Kitaorg jln kaki g 'Resoran Penang Mari'... lepak sana... 3jam gak la dok sana... Tangkap2 pic.. huhuhu.... sEmbang2... Imbas kenangan waktu dulu... Ya Allah... TUhan je tahu perasaan umai waktu tu...Rindu saat tuh... Rindu nak dok bersama.. Rindu nak gelak sama2...
Rindu nak bahan2 sesama sendiri... Rindu segala-galanya... Sayu siak!!!! Sayang korang... Thanks happy kan aku waktoo tu walaupon dat time aku mmg ader prob bsr.. Syg korang sgt2!!!

Okay la.. GTG!!! Ader kerja nak wat.. Nak study psl 1 company nih.... 14hb nak interview.. Daa~

__out__

No comments:

Mind Theraphy - feed me!

free counters
Twitter Bird Gadget