Pimp My Profile

Saturday, February 28, 2009

karok timeeeeee!!!!

post by::: ♥ºmY­­­¯hEaRt^miNd-sOuLº♥

_assalamualaikum_

hurm.. umai lama x karok... ajak yanie n kak nor g karok semalam. kak siti xley g psl nk g dating ngn bf dia. coz bf dia akan dok jauh pasnih.... semalam kerja sampai kul 6.. huhuhu.. pastu msa balik ujan... :( so kitaorg amik cab... hurm.... then karok ler kat neway fifth floor, ONE UTAMA....

Huh... semalam karok xley bawak siak!!! 3jam karok, 2jam yg pertama mmg out!!!! Lagu 'kau tetap dalam anganku' memang xley bwk lgsung. xtau napa... hangin siak!!! stress gilessssss!!!!! 1 lagu pon xley bwk!!! biler tarik je mesti x sampai.. siak babi bangang siak!!!!! huh!!! org len bwk ok je.. aku nih tetiba suara xmo kuar.. tapi masa last2 tuh kitaorg nyanyi lagu ziana... memang last song!!! AKU BULEH TARIK SIAKKKKKKK!!!! Memang TINGGI tapi aku ley tarikkkk!!!!!! Last2 kene mrh ngn yanie n kak nor coz last song bru ley tarik!!!! hahahaha.. wa kene RM180.62 sen!!!! duit lam purse dat time ader 4rat je.... lom gaji... hahaha... ape lagi.. bedal kedit kad la.. hahaha...... minyak kete skg sume guna kedit kad.. then singgah watson... lepak beli lips gloss n my toothbrush!!! umai beli brush je.... handle ader.. cuma nk tukar brush... murah lak waktu tu.... 3olebey je utk 2 brush! pastu balik.... hantu dari One Utama yg aku ley nmpk dr umah aku, kene caj RM5!!!!!~ Kaw2 kene.. psl jemmm!!! standard sini la..kalu x jem x sah..!!!!!! hahaha.. k k.

__out__

No comments:

Mind Theraphy - feed me!

free counters
Twitter Bird Gadget