Pimp My Profile

Friday, January 16, 2009

Aku adalah S.P.O.N.G.E.

post by::: ♥ºmY­­­¯hEaRt^miNd-sOuLº♥

_assalamualaikum_
time taip nih mmg tgh nanes.... sakit hati.... geram... kecik hati... down sgt siak!!! macam-macam jadi dalam beberapa bulan nih..... 2bulan.... mcm2 jd... xlarat siak nk tangung... tak larat sgt nak tanggung sorg2.... x larat... im so tired... tiredddddddd!!!! time nih baru tahu sapa sebenarnya mmg dgn aku atau selama nih mmg dorg pura2....
korg mmg wat aku ketawa.. dan yg bez, 90%dr korang sebenarnya ketawa 'plastik' je dpn aku.... dan sebenarnya korang suka aku nanes... benci siak aku!!! meluat sgt!!! benci ngn korang... tapi apa aku leh wat.. utk hentikan korg dr wat aku nanes.. xder ape... nk lari dr korg kang, ada yg kecik hati dgn aku.so apa aku leh wat, is diam.... diam je la.....kang tengking lelebih kang, ada yg sakit hati..kecik hati.... dh korg sumpah seranah aku... so biar la aku yg sakit sesorg.. coz i knw myself very well... dat im not the one yg suka maki hamun org, hina org dan biar lah aku tanggung... lagipon aku nyer mrh bukan lama.. aku x simpan lam hati.. so leh r korang kutuk aku kan? tu yg korg suka kan? best sangat sakitkan hati org... kecikkan ati org.. teruskan lah perangai tu.. sesungguhnya aku bukan seperti korang yg suka memaki hamun org dan aku bukan mcm korang yg suka ckp benda 'kotor' dan sumpah seranah org..... aku adalah aku... dan aku sorg je tau sapa aku... xder org yg kenal aku.. xder sapa kat dunia yg tahu aku siapa... aku dah mcm sponge.. absorbe je sume yg dtg..xkisah la air yg jernih ke, air kotor (air bsuh pinggan + sisa makanan) atau air sabun... x kisah la apa pon... tugas aku hanya absorbe.... absorbe dh perah balik air tuh........ dan tanpa korang sedari, sponge tuh sebenarnya basah... sisa2 dr air2 td.... hurm.. itulah aku..... so, sapa nk kawan ngn aku, kwn.. yg nk hina aku, hina.... aku xder hak nk halang korang.... korg buat la apa korg suka... terserah kepada anda... korg xnk kwn aku , bukan aku mati pon.... cuma rasa keseorangan.. biasa la tu... aku mmg slalu rasa mcm tuh.. dh biasa... dh x kisah.... itu kan habit korang kan? best kan? kepada sesiapa yg sememangnya suka sakitkan hati aku dn buat aku sedih, TAHNIAH!! korang berjaya!!! memang aku sakit hati... memang aku sedih... dan korang berjaya jatuhkan air mata aku yg sememangnya susah nk turun... tapi biasa la.. 2 b humairah, mrh x pernah lama.... mengalah.. mengalah.. dan mengalah lagi... hurm...... dah la... aku dh mls nk taip.... aku dh bazirkan 5minit aku dgn ckp bnda n taip benda yg aku tak suka..... benci!!!!!!! wasting my time... kepada semua yg dah sakitkan hati aku, yang dah buat aku nangis.. yg dah buat aku keik hati, dengan ini aku nk ckp.. AKU MAAFKAN KORANG SEMUA... SEMUA SEKALI.. mmg habit aku maafkan org sebelum tido.... bergembiralah korang kerana aku tak pernah simpan dlm hati dan selalu maafkn korang..... coz korang adalah kawan aku, korang adalah family members aku... dan korang semua aku syg....
daa~~
assalamualaikum

__out__

regards:: SITI NORHUMAIRAH BINTI KU MOHD NOR.... (umai)

No comments:

Mind Theraphy - feed me!

Twitter Bird Gadget