Pimp My Profile

Wednesday, September 14, 2011

Oh Gambit Gambir!!!



post by::: ♥º cik umai º♥

_assalamualaikum_

Hye guys..... Post kali ini more slipping on an artist who always controversial becoz of his anger... Let me start my post with meainng of an artist.... An ARTIST is a person who creates art or talented/ hv a skilled at some art activity. They doin it as an occupation... What 's occupation???!!

An activity or task with which one occupies oneself; usually specifically the productive activity, service, trade, or craft for which one is regularly paid.

taken from wiki wikiiii.. hEehehe... http://en.wiktionary.org/wiki/occupations#English

Ok seterusnya...

HATERS!! Apa itu? Ehem Ehem.... Sonang yoo.. Haters to one who hate someone else la.. haishh... Tuh pon mau tau ke? Haa.... FANS!! Fans tuh apa?? Fans is a supporter.. :) a person who is liking and enthusiasm for sumtin/ someone, such as an artist, club, band or others...

Ok rangkap seterusnya..


OK... jap aku post gambar beliau




Siapa kah GAMBIT SAIFULLAH??!! Haaa... I also dont hv any ideas who da hell is he... kecuali 3days ago... Aku noticed kewujudan beliau on a website that critic his attitude/ habit iaitu cursing people...

Beliau mulakan dgn modelling (if i nt mistake)... Then baru berjinak dgn film on 2006/ 2007.. (nt very sure...)




Haa.. tu dia gambaq dia... Kenai dak??? OK jom kita start dgn video yg dia adalah direktornya!! hahahaha...






Itu videonya.. Haaa... How? Baik ke? Korg jelas x msg yg cuba disampaikan dlm video tuh? HAh?? Knp org ckp vid nih keterlaluan??? Ader ke aksi kissing2? Xda kan?!! Ada ke aksi Ranjang?? Xda pon! Ader ke aksi mcm BradPitt ke Justin Timberlake bila lam vid clip?? Ada ke?? Ada ke hah?? Xda pon! JT lagi teruk tau! Tp knp vid nih dorg kata terukkkk??

Korg tau x apa msg yg cuba disampaikan??? Meh sini aku gtau!

"cerita dia mudah, pasangan suami isteri yg pada mulanya kita establish seperti ada masalah keluarga-nak divorce ke, x brapa nak ckp with each other ke. tapi sebenarnya mereka hanya bermain ego diantara satu sama lain. Jual mahal etc. Itu adalah cara pasangan ini bermain cinta antara mereka, Green screen adalah bayangan mimpi perempuan itu... - Gambit Saifullah"
Haaa.. Tu la motifnya... Tuh la msgnya.. Dapat ke idak?? Grab x?? Hahhhh! X dpt grab?? Pesal x dpt?? Aku pon xdpt gak nih... acane?? HAhahahaaha


Tp bila tgk, haishh... Dia tau x yg dia tuh duduk kat malaysia.. bukan US??? Adoi.. Tau la Malaysia xda agama rasmi... Tp agama persekutuan kita adalah agama Islam!! N 60% - 70% adalah org yg beragama Islam... Org melayu! Yg penuh dgn adat/ tatasusila.. Sgt menjaga tingkah laku.... So x brapa nk elok la mcm tuh.... Ada phm???!!

Hishh....

Dan yg seterusnya.. JOm kita bongkar tingkah laku beliau.... Cara makian beliau.. Taraaaaaa!!!!! Refer printscreen ini heh???










































sila click untuk tumbesaran yang tiada tandingannya...
















Amacam budibahasa nya? Hebat bukan? Terkesima? Haaaa.. Rileks rileks... Tu baru sikit.. Ok print screen yang seterusnya adalah apa yg terjadi kat aku sendiri.. Hahahaha....

Nak dijadikan cerita selepas kontroversi beliau. Aku pon ringankan jari yg agak runcing (runcing katanya!!! mampu??!!) ini utk like page beliau.. Pergh.. penuh cacian dan makian dr haters dan x lupa jugak pujian dr fans beliau....

Ehem.. aku pon xkan nak pandang je.. Mula la aku taip kat wall beliau 'WORD' yg merujuk kepada beliau seperti "KESIAN...." dan "SEDEY...".. hahahhaa... Dan ader komen2 jugak.. Then aku diblock oleh be

liau. Owh xpa xpa... Meks x kisah...

Jadi meks dtg dgn page yg bru. bukan identiti yg betul.. Nama aku : Im Gambit's #1 hater...
Kelas gituew uols.. Wa ngaku je wa x suka dia.. So apabila aku dtg dgn page bru serta senyuman.. aku pon menaip status ini :

Ive just read Gambit's tweeter. Nampak macam dia TIDAK AKAN pernah insaf..

Dear Gambit,
Saya nih mmg menyampah habis dgn anda. aku noticed psl ko pon on a website that talks about ur attitude/ habit.. Bukan yg baik.. Bad habit.. iaitu cursing pple.. hahaha

i'll always be your #1 hater and let me teach u hw to deal with us ok!!!

1. Jangan argue, struggle dgn kami :) or u'll be like us :) (hanjeng & babi) - hahahah
2. Kill us with ur kindness.. Eyh, our rasulullah SAW.. kafir baling taik pon dia x mencarut.. siap melwat makcik tuh lg bg adiah.. haaaa... ( ala gambi toi.. terapkan je dlm kepala tuh 'wat goes around comes around'... layak la ko kene tomahan kitaorg..)
3. Jgn la bg kitaorg buang ko dr landasan ko.. which is mean 'in thsi industry'... Nothing pleases us more than to see u fail, dog...

So, stop barking at ur tweeter.... coz u already apologize to us for several times.. dah muak dgn DRAMA apologize ko...

last but not least... i knw u'll block me.. (again!).... hope bnda nih masuk la yer dlm kepala otak ko...

utk fans yg xley blah tuh... xpyh nak MENCAPUB sgt.. Pakai TAB pon nk bangga... Susah la mcm tuh.... N xpyh nak bake up bontot mamat sebelah nih smpai rendahkan diri sndiri... mcm memperHAMBAkan diri kat dia lak aku tgk.. Sedey idup korg.... Aiyo...

Sincerely,
Siti Norhumairah
Daa~!!!

Ok.. aku rasa ayat aku dh ckup baik utk menasihati dlm memperli beliau... Dan nk tgk apa dia bls??? Jap aku printscreen skali lagi...



Todiiiaaaaaa... Aku x sebut pon mak pak.. Skali dimaki hamunnya makpak aku yg xtahu apa2.. Perghhhhhhhh... Waktu nih aku tgh nk taip komen nk bidas balik... Bila nk post tgk2 post aku nih dh didelete.. Aku mmg x sempat nk print screen.. NIh pon dpt dr haters lain yg sempat printscreen.. TQ for u guys.. Hahahahhaa...

So, hgpa ada nasihat x untuk beliau yg agak kekurangan ajaran adab? Hahaha... (tetiba tertnya - tanya.... siapa yg anjing n babi sebenarnya???)
lalalalala

Dear gambit. ..
Blaja la terima kritikan dan juga cemuhan.. Psl itu la yg akan buat ko jadi manusia yg lebih baik dr sekarang... Bukan jatuhkan maruah sndiri dgn makian ko... Nnti xder org nak amik ko keje, jgn salahkan org lain atau media. Salahkan diri sndiri.... Psl sndiri yg ttup periuk sndiri... Stiap bnd x elok yg jadi kat kita nih, jgn sesekali salahkan org lain. Salahkan diri sndiri dulu... Masakan dtg bnd x baik kalu ko x wat bnd yg akan kene mcm tuh kan?

last but not least..

LU PIKIR LA SNDIRI, BHAI!! (Nabil, pinjam kata2 ko jap!)


ini apa yg dia komen (kalu x membersar selepas diclick.... nnti wa bg mkn enfaGROW heh??) :

1 - hahaha. u mean u mengaku ur anjing/babi? hahaha
2 - buang dr landasan? ur god?
3 - talking bout rasul? when ur better off not islam
4 - bark with ur mom & dad la

1 comment:

Anonymous said...

hahaha..siap buat entry lagi~kuikuikui..gua pon dah kena block..gua buat page Hatters Comunity tapi tak sampai sehari pon kena block jugak..cilake

p/s: gambar tu tak boleh besarkan sebab kau guna post lama..try cari butang untuk update ke post baru kat post tab..n datangla tengok tutorial nak buang word verification kat blog gua ye

Mind Theraphy - feed me!

free counters
Twitter Bird Gadget