Pimp My Profile

Monday, March 14, 2011

fb : i declare a war with her!!! fcuk her!

post by::: ♥ºmY­­­¯hEaRt^miNd-sOuLº♥

_assalamualaikum_

huhhhhhh..... *sigh..

awal2 entry dah mengeluh.. alahai..........
nk dihanginkan bdk2 nih... xpa la bdk2.. bukan slh dorg ponn....
nak di hangguk kan dia.... bdk2... xpa la.. update la ape ko nk dik oi...... dia x tau apa2...

lain aku shoot.. lain yg terasa.. acane?? aiseh.......
aku slh taip ke hapa? nk kata slh taip.. jap2 aku screenshot kan...



haaaa.. tuh la dia.. slh ckp lg ke?
xder lak aku cite psl dia.. yg respon pon sah2 org yg dia x kenal....
adoyai......

xpa la.. meh sini kau terang abih2 terang..
inchek2 dan cik2 sekalian yer.......

itu status utk cik SAMSIAH yg mulut cm haramjad!
kapel ngn kwn aku dr kecil.... Kamarul... Lps break off bukan main mencanang keburukan laki nih... Playboy la hapa la apa la.. Aku dgr je la kan....
Dah si Kamarul nih dpt keje kat Petronas.. Tuka kete swift...
eyh bertukar plak la kan dia nye story...
Dah kapel lik... Dah tuh kat blakang kemain kutuk member aku...
so just find out yg dia sbnrnya nk kikis duet laki nih..
so kalu korg kwn kamarul.. x plak korg declare WAR la kan???
adoyaiii!! o_O

betina tuh pon aku dh remove dr fren list.. Bru je clearkan frenlist kat fb.... Nk buang yg mana x brapa nk berfungsi n kerek ^_^.. wat pe nk keep kan fren kat frenlist kalu dh x bertegur sapa...

so to whom dat may concern..

maaf la yo kalu korg dh terasa.. aku shoot betina lain bukan ko atau kwn ko.. atau gf ko.. so jgn la feeling2 lebey n cpt melatah yer :-)
ader faedah ke aku nk declare WAR ngn minah tu? mcm x je.. so kalu x bwk faedah.. watpe nk gado... buang karan aku je.. ok??

so utk SAMSIAH!! jaga2 la ko betina oi. Jgn smpai aku dpt tngkap ko! Bodoh.... Psl duet ko jilat balik bnd ko ludah. x mcm haram lak kan.. kalu psl cinta ke syg ke. ley r trima lagi.. adoyai........... Dasar dahi licin kaki kikis wet org! Huh!!

Nota kaki kanan :
already booked a flight..
aiyork..... MYR 400 melayang..
ranap duet aku semata2
nk menjenguk my best fren +
adik angkat kat langkawi!
Bieeeee.... Ko tggu aku! Im coming
with D3100 + SIGMA 70-300mm +
NIKKOR 35mm f1.8 uolsss~!!!
Dont be so jealous with me huh?!
hahahah.. CARE x?

No comments:

Mind Theraphy - feed me!

free counters
Twitter Bird Gadget