Pimp My Profile

Monday, February 28, 2011

summon + saman

post by::: ♥ºmY­­­¯hEaRt^miNd-sOuLº♥

_assalamualaikum_

holla guys..

mood : bored
mode : typing
location : my mom's house at TTDI
time : eh byk lak ko soal!

oraite guys... fuhhhhhh!!! 5hari wa cuti....... apa wa buat???

haaaaaaaaaa.. feeling2 jumaat nk g genting smpai ahad? apa jadi? CANCEL lah!! Dah demam + batuk teruk dr rabu malam! Cisssssss................ Kempunan aku nk g GENTING!!!! Keymark! huh~!!!

Oraite... Aku anto adik2 aku g skolah td.. Agak terlewat.. Al-maklumlah.. Chuti - chuti.. hengat aku nk bgn awal? hehhehe.. 7.10 bru kuar! So anta yg skolah menengah dulu then bru yg skolah rendah...

So all da way dr anta smpai la ke umah... bukak ERA sembang psl SAMAN.. bukak SURIA, saman jugak! Bukak HITZ pon SUMMON jugak.. uikssss...... xder topik lain ke?

Dgn tuh sy telah terpengaruh utk menulis ttg saman nih,.. haish.. =.="

Cerita 1 :

A few months ago aku kene thn somewhere kat GHOMBAU, N9... hihihi.. dlm perjalanan ke umah ex shaye.. ok apa yg terjadi..?
Taraaaaaaaaaaaa....
Aku kene thn kat kawasan JPJ tuh... huH!!!! Tgk speding aku.. Holly Crapppp~!!!!! ok fine~ 140km/s!!
Ehem ehem....
sambil kelip2 mata kat abg yg memakai bju seragam tuh....

aku : yer, encik?
beliau : yer adik.. ini knp nih?
aku : knp ape tuh? *kelip2 mata
beliau : laju la... lg nk tny? dh xley laju lg ke? ape nk terberanak ke hapa? *muka habis bengis ngn misai dia!!!!
aku : hehehe.... malu la nk ckp encik..... *giggles..
beliau : saman mau? sini ic ngn lesen... ( aku pon bg la... ) kenapa laju nih???
aku : encik, sebenarnya kan.. ermmm.. ahhhh.. saya kann.. nk terBERAKKK!! dh hujung2 dah nih.. Ini pon rasa mcm dh terkuar sikit...... Bau dh nih.. Plssss... X tahan.. Takkan nk berak kat seluar la kan? Psl tuh saya bwk laju...
beliau : HAH???
aku : x caya ke? nak saya calit bg bau ke hapa? uwaaaaaaaaaaaaa.... x tahann.. tolong la encik.. xkan sy nk bwk laju tnpa sebab.. ppuan kot..... adesh.... sakit dh perut nih....
beliau : hah.. nah.. amik nih.. g balik cpt... hati2.. haish awak nih...
aku : terima kasih yer..... Jasa anda dikenang....

ehem ehem.... LUC x? huahuahua~!! aku berjaya meloloskan diri!! huahuahau~!!

Cerita 2 (lain bulan punya~!!!):

alamak! Roadblock! mampos aku laju!

beliau : hmmmm????
aku : hmmmm apa encik? *wat2 semput lak
beliau : knp bwk laju? mana ic ngn lesen ?
aku : encik, saya kene asma nih.. bru je kene.. inhaler kat umah.. nih yg bwk laju nih... takut lagi teruk.. plss encik......
beliau : Hah?
aku : nih inhaler saya.... dh habis... *pdhal bru beli.. gamble je tunjuk kat abg polis tuh.. smeoga dia x amik n goncang inhaler aku.. kang kantoi! hahaha
beliau : *beriktifar.. awak nih.. bahaya tau.. lain kali makesure ader spare.. nk sy tolong antakan ke g beli inhaler?
aku : xpe xpe.. dh nak smpai nih.. terima kasih yer.....

Ehem ehem lagik.. hai Humairah... Bab bagi alasan mmg hebat! hehehe... best2..

Korang jgn guna lak.. nih utk aku je! hahahahhaha....
Tuh je ah aku nk update.. Mls naip! hahahaha'


nota kaki tgn :
Mls nye msuk keje.. cuti 5ari..
Dan aku cuak nk masuk keje sok..
Al - maklumlah penyakit CHENTA
EMAIL semakin berleluasa...
Fuhhh! Fuhh! Fuhhhhh!
Fuhh semoga aku x berjangkit..
Fuuhhhhhhhh......

No comments:

Mind Theraphy - feed me!

free counters
Twitter Bird Gadget