Pimp My Profile

Thursday, January 21, 2010

suweeettt memories!

post by::: ♥ºmY­­­¯hEaRt^miNd-sOuLº♥

_assalamualaikum_

hyeee.. lama dos aku dop masuk blog aku nim! sibuk sajoooo... uiksss.. bakpe guna dialek ganu nim?? haisshhh!!! hihihihi....

suwett memories??? kenangan tinggal kenangan maaa... gagagaga.....

2ari lps call dak tuh... dgn selamber dia ckp "ok skrg awak nk apa lagi?" perghhh.. bro... baik nye ayat hek???? xpe xpe syg... sy ok saja nih..... dh xder jodoh kan? :D hihihi... tapi terkilan sajo... cepat jugak hek awak buang 'cinta' saya dlm hati awak hek??
hihihihi... yg sy la dak bodo dok rindu2 syg2 anda.. hihihihi.. xpa xpa... what goes around comes around maa..... sy terima dgn redha walaupon pd awalnya mcm org gila jugak... hahaha... thnx to ina, yg byk bg nasihat... dan juga nazryn yg sudi mendgr.. hahaha.. x lupa watie psl sudi angkat call aku kul 3pg psl air mata ku xdpt dibendung.. huhuhuhu.... syg korg *muaaahhh*....

tapi siyesly the feeling is still there... mana ley buang rasa syg mcm tuh saja kan??? but at least sy belajar sesuatu.. jgn nk kapel ngn bf org.. nih la natijahnya bila kantoi! yg merana aku! psl apa??? psl aku kene lpskan dia!!! n.. he's a very good person! & he can be a good husband... tahniah buat gf dia psl dpt dia.. smoga anda berdua bahagia yaa???

masih segar gak ah waktu dia bad mood.. sy try amik ati dia n kembalikan mood tp x berjaya.. last2 bertengkar.. tapi lps tuh 2-2 senyap.. & dia pasang lagu nih......
"...Andaikan kau jadi milikku, Selaluku nyanyikan lagu rindu, Andaikan kau dan aku bersatu, Dunia ini berseri selalu
Ku ingin dirimu dekat dihatiku, Berdua kita kan raih bahagia, Ku ingin dirimu turut merasa, Rasa rindu untuk menatap matamu, Menatap matamu..."
haaaa.. meleley air mata aku! haiisshhh.. senang noo nk amik ati aku? 1 thing i love him just bcos he's d only 1 who can 'control & psiko' me! huhuhuhu...

he knew how to make me calm when i'm angry, he knew how to cheer me up when im sad n he knew how to make me comfortable when i'm 'lost'.. he knew everything! he can read my mind...!!!! hurm..... still love u haa??? keburukan anda ditutupi oleh kasih syg sy! huhuhuhu.. wlaupon dia agak kejam kdg2~!!! huhuhuhu.... kejam bertempat! ayat nk shoot org x bertapis! sungguh berbisa dan menusuk! love that! huhuhuh....

miss you en. MA

mlm semlm umai call en. Mohd Rizam.. Rindu sama ini budak...
selama dok gayut ngn dia, dia asik bukak cita lama! kisah kau dan aku sajo.. haa... "dak.. dengaq zam nak crita nih.. betapa mcm bdk2 la dia...... silap antaq sms laa.. apa laa.. " ehem ehem! kemain nooo hang! cisss.... dia bhn aku kemain noo semlm lam call.. xpa xpa.. kakakaka....

org tuh dulu nk takel kita siap bg msg lagu 'dari sinar mata' lagi.. kakakaka..... zam.. zam... suwet memories maaa.... zaman budak2.... umoq pon belas2 lagi... la nih dh 20an... dh xder dah mcm tuh.... nnti mira free mira p sana naa?? teringin sgt2 nk jmpa dia! rindu anda **muaaahhh**

amik lagu nih.. for both of you... en.aswad & en. rizam:

Aril - Menatap Matamu

Sungguh indahnya hari berlalu
Menunggu kasih tambatan hati
Ingin rasanya selalu berbagi
Bersamanya kala suatu nanti

Andaikan kau jadi milikku
Selaluku nyanyikan lagu rindu
Andaikan kau dan aku bersatu
Dunia ini berseri selalu

Ku ingin dirimu dekat dihatiku
Berdua kita kan raih bahagia
Ku ingin dirimu turut merasa
Rasa rindu untuk menatap matamu
Menatap matamu

Bagaikan bintang nun jauh di sana
Terangi malam yang semakin gelap
Jika kau sudi menemaniku
Takkanku lepas walau sedetik pun

Andainya kau jadi milikku
Selaluku nyanyikan lagu rindu
Andaikan kau dan aku bersatu
Dunia ini berseri selalu

Ku ingin dirimu dekat dihatiku
Berdua kita kan raih bahagia
Ku ingin dirimu turut merasa
Rasa rindu 'tuk menatap matamu

Ku ingin dirimu dekat dihatiku
Berdua kita kan raih bahagia
Ku ingin dirimu turut merasa
Rasa rindu 'tuk menatap matamu

Andaikan kau jadi milikku
Selaluku nyanyikan lagu rindu
Andaikan kau dan aku bersatu
Dunia ini berseri selalu

Ku ingin dirimu dekat dihatiku
Berdua kita kan raih bahagia
Ku ingin dirimu turut merasa
Rasa rindu 'tuk menatap matamu

^..my dreams came true, when i found you, i found you, my miracle... If i could see, what i see, that you're the answer to my prayers, and if you could fel, the tenderness i feel, you would know, it would be clear that angels brought me here..^

ok guys.. Salam... ^_^

No comments:

Mind Theraphy - feed me!

free counters
Twitter Bird Gadget