Pimp My Profile

Wednesday, July 22, 2009

SAYA SAYANG AWAKKK!!!!!!

post by::: ♥ºmY­­­¯hEaRt^miNd-sOuLº♥

_assalamualaikum_

Hari tu kita gaduh.
Saya main-main.
Awk ingat betul-betul
Tak tau nk buat mcmana lg
Lantak awk lah

Semlm kita berselisih..
Saya buat dunno
Awak pandang saya
Saya buat dunno jugak
Degilnyer saya..

Saya nmpk awak
Saya nk panggil
Tapi awak x toleh
Sebab saya panggil awak dalam hati
Bodohnya saya..

Awak tegur saya
Saya buat dunno
Tapi awak xtahu happynya saya
Saya dengar awak cerita
Awak kata dah jatuh cinta
Sedihnyer saya

Awak keluar tgk wayang
Saya pun
Awak keluar dengan dia
Saya tengok aje

Awak call saya
Mengacau betul.
Tgh tido lah
Saya layankan aje
Awak ckp awak dah putus
Saya senyum sampai ke telinga
Tapi awak tak nampak
Saya cakap..

Kesiannya awak..

Hipokritnya saya

Hari ni hari jadi saya
Tapi awak luper
Saya sedih.
Tapi takpe.awak bukannya sesiapa

Awak mintak maaf
Saya senyum aje
Saya kata tak kisah
Awak belanja tgk national treasure
Isk tak romantik nyer

Tapi best per

Saya dapat bunga
Cantik suker sgt
Tapi tak tahu sape pengirimnya
Awak nampak
Awak terus balik

Saya panggil awak
Tapi awak tak toleh
Saya Cuma nak bgtahu

Awak.!!!!!LORI!!!!!!!!!

Saya kejar awak
Awak terus jalan
Saya tolak awak.
Awak jatuh.

Saya nampak lori
Betul-betul depan saya
Kalau ia sempat
Saya nak bagitahu.

Awak.. SAYA SAYANG AWAK!!!!!

No comments:

Mind Theraphy - feed me!

Twitter Bird Gadget