Pimp My Profile

Sunday, June 21, 2009

tq encik 'n'

post by::: ♥ºmY­­­¯hEaRt^miNd-sOuLº♥

_assalamualaikum_

huhuhuhu.......
aku mintak break ngn n a few days ago.. then semlm dia msg2 aku.... memula ok je.. tapi tetiba dia hembur aku n then trus mintak putus.... hahaha...... yg aku pelik bukan ke aku dh mintak putus dulu? hihihi.. xpe la.... dah tu yg beh tu kan.... dia siap alau2 aku jgn gnggu dia.. dh serupa anjing.. siap ckp aku babi lagi... huhuhu.....

mmg nanes giles waktu tu.....
lepas tu jari aku laju je dail num abg 'n'.....

tau cmne dia redakan nanes aku... baca nih....

"alah.... dia bukan ssuai ngn ko... dah la x hensem... pendek.. xyah la ko nak nanes.. x berbaloi... dia pon bukan sehebat ko... hahahaha... ko ley pilih je.. kan ramai yg nak ko... pilih sorg wat jd kekasih hati ko.. "

hahahaha.. btol btol :)) hahahaha........

dah la... ko nk aku nanes ke 'n'... mesti ko ingt aku tgh frust menonggeng kan? sorry la beb... aku mukan cmtu........ hihihihi.. ko xnak, ramai lg yg nak... hahaha...

buat 'n'::::

terima kasih utk syg awak.. n terima kasih utk makian awak semlm... hari ni hari ko :)) sok lusa ko kene blk bru kau tahu... :)) HUKUM KARMA beb.... wat goes around, comes around :)) wat u gve u'll get back.. remember my name::: SITI NORHUMAIRAH BINTI MOHD NOR.....

sekian terima kasih

___out___

No comments:

Mind Theraphy - feed me!

free counters
Twitter Bird Gadget