Pimp My Profile

Saturday, May 9, 2009

Hanya Tinggal Kenangan - 'A'

post by::: ♥ºmY­­­¯hEaRt^miNd-sOuLº♥

_assalamualaikum_

Umai kat umah mak nih.. hurm....
perasaan skg bercampur baur.... geram.. sakit ati... terasa bodo..

im in love with sumone...
apa dia nak sume umai bg....
tapi umai x hrapkan apa2 dr dia walau dia tau umai suka dia..
umai x penah harapkan sayang umai kat dia dibalas....
cukuplah sekadar berkawan....
umai x kisah..

tapi baru2 nih terjadi sesuatu yang buat umai benci dia....
dia tipu umai slama ni....
mmg dia tipu umai...
n umai sakit ati sgt.....

selama nie dia ckp dia xda 'girl'....
lgpon dia bru putus..
hurm..bru seminggu umai x contact dia...
satu pagi tuh....

umai bgn tido tgk ader '8missed called' dr dia...
so umai call la dia...umai tny knp call?
ada benda penting ke?

tetiba dia ckp
"umai tolong kurangkan call 'a' lepas nie ley tak?"
aku dh pelik... tetiba je... hujan xda ribut takda tetiba kuar ayat tuh...
hurm......
dia ckp "xder pape la"....
dah kene asak byk kali bru di agtau yg dia dh tunang...
bru sgt2 tunang......
terkejut besar aku...
**speechless**

dia tipu aku selama nih..
tq la 'a'....
I really2 appreaciate that....
Akan umai buang sume yg berkaitan dgn awak...
sakit sgt ati umai....
sakit sbb awak tipu sy yg awak x da sesapa lagi...
thnks a lot....

umai x kisah duit yg lebur tuh..
tapi umai kisah dgn apa yg awak ckp kononnya awak xda sesapa kwn ppuan selain umai..
n awak x da 'gurl' lagi n awak x tunang lg..
nsb baik kan awak x 'makan' umai lagi....??!
kalu awak dh main ngn umai 4 sure lagi gelak besar kan ko kan?
tq 'a'...
thanks a lot.....

:::hanya tinggal kenangan:::

DUKA DALAM RINDU...
Lirik Duka Dalam Rindu

Malam ini ku sendiri lagi
Seperti malam2 yang biasa
Hanya bulan yang setia menanti
Pagi yang bakal menjelma

Mengapa kau dustai cinta yang murni
Sedangkan kau tahu cintaku suci
Kau robekkan jua akhirnya
Tanpa peduli ku terluka

Bukan kemahuanku
Bukan kehendakku
Atas kegagalan cinta ini
Ku turuti jua atas kehendakmu
Walaupun ku sedar pahitnya bagiku

Aku redha apa yang berlaku
oh...berbahagialah oh sayangku
Kelukaanku ini usahlah kau peduli
Biarku berduka didalam tangisan rindu

CINTA TIGA SEGI
Lirik Cinta TIga Segi

Bertahun sudah ku menunggu dirimu
Akhirnya kau menjadi milikku
Sukarnya untuk ku melepaskan mu
Kerna kau ku cintai selalu

Tapi sayang kehadiran kekasih lama mu
Datang kembali mengenang cinta dahulu
Mengapa ini semua harus berlaku
Apakah ini semua kerna diriku
Sedangkan aku cuma watak dalam percintaan
Tak sanggup aku melepaskan
Kau ibarat terperangkap di tengah lautan
Tak tahu mana arah untuk kau menuju

Andai kau pinta untuk melepaskan mu
Terpaksa aku turutkan
Mungkinkah ini suatu pengajaran
Di dalam percintaan.......

**thinking of 'A'**
^undifined feeling^
--THANK YOU FOR EVERYTHING 'A'--

No comments:

Mind Theraphy - feed me!

Twitter Bird Gadget